ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Відділ освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради, 57263, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, село Шевченкове, вул. Шевченка, 29, код ЄДРПОУ 41446295, орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22 (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи).
3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями,
UA-2025-04-11-012139-a.
4. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
600 441,00 грн. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначена з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, а саме: згідно з пунктом 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами;
Розмір бюджетного призначення: 600 441,00 грн. згідно Рішення № 6 від 26.02.2025р. ХХХІІ сесії VІІІ скликання Шевченківської сільської ради та Пояснювальної записки до рішення Шевченківської сільської ради «Про внесення змін до бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2025рік» № 6 від 26.02.2025року; Робочого проекту Системи блискавозахисту 021-2024-БЗ; Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (021-2024-БЗ.С-ЗК).
Технічна специфікація до предмета закупівлі
Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22
(код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Загальні вимоги
Під час виконання робіт (надання послуг) дотримуватися вимог чинного законодавства та нормативних документів з охорони праці, пожежної безпеки та:
- ДСТУ EN 62305-1:2012 Захист від блискавки. Частина 1. Загальні принципи (EN 62305-1:2011, IDT).
- ДСТУ IEC 62305-2:2012 Захист від блискавки. Частина 2. Керування ризиками (IEC 62305-2:2010, IDT).
- ДСТУ EN 62305-3:2021 Блискавкозахист. Частина 3. Фізичні пошкодження будівель (споруд) та небезпека для життя (EN 62305-3:2011, IDТ; ІЕС 62305-3:2010, MOD).
- ДСТУ EN 62305-4:2012 Захист від блискавки. Частина 4. Електричні та електронні системи, розташовані в будинках і спорудах (EN 62305-4:2011, IDT).
Підрядник виконує усі види робіт відповідно до технічного завдання та вимог чинного законодавства.
Блискавкозахисна система є частиною заходів, щодо забезпечення пожежної безпеки будівель, запобігання від можливих ушкоджень будівель при впливі плазми каналу розряду блискавки та електробезпеки робочого персоналу. Блискавкозахисна система покликана уловити всі удари блискавки, спрямовані в будівлю, а струм блискавки повинен бути прийнятий системою, відведений до пристрою заземлення і розподілений у землі.
Блискавкоприймач встановлюється на даху будівлі, при цьому учасники повинні врахувати, що висота будівлі становить близько 8-ми метрів. Для з’єднання окремих елементів обладнання системи блискавкозахисту (блискавкоприймач і заземлювач), необхідно проводити зварювальні роботи.
З метою виявлення несправного електрообладнання (невідповідності діючим технічним нормам та ПУЕ), виявлення зношеності ізоляції, пошкоджень кабельних ліній, проводів та проводки після закінчення монтажних робіт, передбачається проведення учасником комплексу електровимірювальних робіт (перевірка опору ізоляції, вимірювання акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ) для запобігання нещасним випадкам та пожежам.
Обсяг надання послуг:
№ |
|
Одиниця |
Кількість |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Провідник заземлюючий відкрито по будівельних |
м |
540 |
2 |
Дрiт алюмінієвий d=8мм W-02/08 |
м |
540 |
3 |
Заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової, |
м |
102 |
4 |
Смуга сталева оцинкована 25*4 мм W04/25 |
м |
102 |
5 |
Монтаж тримачей та з'єднувачей |
шт |
872 |
6 |
Тримач Сlip M8 H01/8 |
шт |
640 |
7 |
Тримач Flx H10/1 |
шт |
29 |
8 |
Тримач щогли Flx H12/1 |
шт |
68 |
9 |
Тримач смуги Flx 30 H14/1 |
шт |
17 |
10 |
З'єднувач Vario C01/1 |
шт |
50 |
11 |
З'єднувач Contra C03/1 |
шт |
17 |
12 |
З'єднувач Cant D20 C05/1 |
шт |
34 |
13 |
Саморіз для дерева 4,8*100мм |
шт |
640 |
14 |
Дюбель 12*60 мм |
шт |
120 |
15 |
Шпилька двогвинтова М8 L70мм |
шт |
120 |
16 |
Прокладання пластикових труб діаметром 20 мм |
м |
51 |
17 |
Ізоляційна труба жорстка (3 метри) А07/1 |
шт |
17 |
18 |
Заземлювач вертикальний з круглої сталі діаметром 16 |
шт |
68 |
19 |
Стержень D20 1,5 м Е20/1 |
шт |
68 |
20 |
Накінечник D20 Е20/2 |
шт |
34 |
21 |
Стрічка водоблокуюча, 10м А01/1 |
шт |
5 |
22 |
Монтаж коробки фасадної зовнішньої |
шт |
17 |
23 |
Коробка фасадна зовнішня А06/1 |
шт |
17 |
24 |
Пристрої, що заземлюють. Зняття характеристик для |
т.дотику |
17 |
25 |
Пристрої, що заземлюють. Визначення питомого опору |
вимір. |
17 |
26 |
Пристрої, що заземлюють. Вимірювання опору |
вимір. |
17 |
27 |
Виконання вимірювань в електричних установках. |
шт |
17 |
Підсумкова відомість ресурсів:
№ |
Шифр ресурсу |
Найменування |
Одиниця |
Кількість |
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
||
|
|
I. Витрати труда |
|
|
|
1 |
1 |
Витрати труда робітників-будівельників |
люд.год |
34,63 |
|
2 |
|
Середній розряд робіт, що виконуються |
розряд |
4,1 |
|
3 |
27 |
Витрати труда робітників-монтажників |
люд.год |
897,68 |
|
4 |
|
Середній розряд робіт, що виконуються |
розряд |
3,7 |
|
5 |
|
Витрати труда робітників, зайнятих |
люд.год |
57,88 |
|
6 |
|
Середній розряд ланки робітників, зайнятих |
розряд |
4,5 |
|
7 |
|
Витрати труда робітників, зайнятих |
люд.год |
- |
|
8 |
|
Витрати труда пусконалагоджувального |
люд.год |
339,58 |
|
9 |
|
Витрати труда робітників, заробітна плата |
|
|
|
9.1 |
|
загальновиробничих витрат |
люд.год |
123,37 |
|
9.2 |
|
коштів на зведення та розбирання |
люд.год |
- |
|
|
|
коштів на виконання будівельних робіт: |
|
|
|
9.3 |
|
у зимовий період |
люд.год |
- |
|
9.4 |
|
у літній період |
люд.год |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Разом кошторисна трудомісткість |
люд.год |
1453,14 |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
Середній розряд робіт |
розряд |
4,5 |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
II. Будівельні машини і механізми |
|
|
|
10 |
|
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т |
маш. год |
5,01676 |
|
11 |
|
Крани на автомобільному ходу при роботі |
маш. год |
3,6478 |
|
12 |
|
Установка для зварювання ручного дугового |
маш. год |
138,46736 |
|
13 |
|
Машини бурильно-кранові на автомобілі, |
маш. год |
32,844 |
|
|
|
Разом по розділу II |
грн. |
|
|
|
|
в тому числі енергоносії: |
|
|
|
|
|
Бензин |
кг |
296,697 |
|
|
|
Дизельне паливо |
кг |
20,792 |
|
|
|
Електроенергія |
кВт-год |
733,877 |
|
|
|
Мастильні матеріали |
кг |
20,769 |
|
|
|
Гідравлічна рідина |
кг |
4,817 |
|
|
|
Будiвельнi машини, врахованi в складi |
|
|
|
14 |
|
Перфоратор електромагнітний |
маш. год |
8,694 |
|
15 |
|
Пістолет монтажний |
маш. год |
20,3688 |
|
16 |
|
Машини шліфувальні кутові |
маш. год |
3,36099 |
|
17 |
|
Перфоратори електричні |
маш. год |
4,1616 |
|
18 |
|
Насос гідравлічний ручний |
маш. год |
4,6512 |
|
19 |
|
Апарат для зварювання поліпропіленових |
маш. год |
1,53 |
|
|
|
III. Будівельні матеріали, вироби і |
|
|
|
20 |
|
Дрiт алюмінієвий d=8мм W-02/08 |
м |
540 |
|
21 |
|
Накінечник D20 Е20/2 |
шт |
34 |
|
22 |
|
Стержень D20 1,5 м Е20/1 |
шт |
68 |
|
23 |
|
Стрічка водоблокуюча, 10м А01/1 |
шт |
5 |
|
4 |
|
Саморіз для дерева 4,8*100мм |
шт |
640 |
|
25 |
|
Тримач Flx H10/1 |
шт |
29 |
|
26 |
|
Тримач щогли Flx H12/1 |
шт |
68 |
|
27 |
|
Тримач смуги Flx 30 H14/1 |
шт |
17 |
|
28 |
|
З'єднувач Vario C01/1 |
шт |
50 |
|
29 |
|
З'єднувач Contra C03/1 |
шт |
17 |
|
30 |
|
З'єднувач Cant D20 C05/1 |
шт |
34 |
|
31 |
|
Коробка фасадна зовнішня А06/1 |
шт |
17 |
|
32 |
|
Дюбель 12*60 мм |
шт |
120 |
|
33 |
|
Смуга сталева оцинкована 25*4 мм W04/25 |
м |
102 |
|
34 |
|
Шпилька двогвинтова М8 L70мм |
шт |
120 |
|
35 |
|
Ізоляційна труба жорстка (3 метри) А07/1 |
шт |
17 |
|
36 |
|
Тримач Сlip M8 H01/8 |
шт |
640 |
|
|
|
Енергоносiї машин, врахованих в складi |
|
|
|
37 |
|
Електроенергія |
кВт-год |
7,3217 |
|
38 |
|
Мастильні матеріали |
кг |
0,2411 |
|
39 |
|
Гідравлічна рідина |
кг |
0,2326 |
|
|
|
Разом |
грн. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Разом по розділу III |
грн. |
|
|
|
|
Підсумкові витрати енергоносіїв |
|
|
|
|
|
Електроенергія |
кВт-год |
741,199 |
|
|
|
Мастильні матеріали |
кг |
21,011 |
|
|
|
Гідравлічна рідина |
кг |
5,049 |
|
|
|
Бензин |
л |
400,942 |
|
|
|
Дизельне паливо |
л |
24,462 |
З урахуванням умов цієї тендерної документації Учасник визначає ціну на послуги, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням вартості самих послуг, усіх своїх витрат, вартості необхідних матеріальних ресурсів, транспортних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та усіх своїх витрат, пов’язаних з виконанням послуг та отриманням свідоцтва про законодавчо регульовану повірку засобами вимірювальної техніки до факту, підписання акта приймання виконаних будівельних робіт.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.
Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням Змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281). Ціна пропозиції повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам відповідно до інформації, розміщеної в Додатку № 3 до тендерної документації.
Умови виконання робіт – виконання монтажних робіт та будівельних робіт на діючих підприємствах за наявності в зоні проведення робіт діючого технологічного устаткування або предметів, що захаращують приміщення. Учасники повинні здійснити монтажні та пусконалагоджувальні роботи по устаткуванню та при складанні кошторисної документації передбачити застосування до витрат труда, необхідних для виконання пусконалагоджувальних робіт, коефіцієнт відповідно до норм чинного законодавства.
Кошторисна документація, розрахунки ціни пропозиції мають бути у формі електронних файлів формату pdf та imd сформованих за допомогою програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного продукту що синхронізований з названим та ліцензований в Україні, (переможцем процедури закупівлі кошторисна документація надається на паперових носіях).
Учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, а саме:
1. Кошторисна документація пропозиції повинна містити наступні документи:
- Договірна ціна (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Відомість ресурсів до локального кошторису (Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21);
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Календарний графік надання послуг.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами Замовником не оплачуються.
Кошторисна документація має бути підписана уповноваженою особою учасника, з проставлянням печатки (за наявності), а також містити підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника.
2. Діючий сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, а також, в разі якщо це передбачено чинним законодавством, свідоцтво про підвищення кваліфікації.
3. Обладнання повинно бути новим, та таким, що не було у використанні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості обладнання та устаткування зазначеного в даній тендерній документації.
4. У випадку, якщо Учасник пропонує обладнання, відмінне від зазначеного в тендерній документації:
- обладнання має бути аналогічне за характеристиками, сертифіковане й випробуване в Україні;
- Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати порівняльну таблицю з порівнянням технічних характеристик обладнання, що вимагається Замовником та аналогічного обладнання, що пропонується Виконавцем. При цьому технічні характеристики обладнання, що пропонується Виконавцем, та його гарантійні строки роботи повинні бути не гірше ніж в обладнанні, що вимагається Замовником;
- проект та експертний звіт (експертну оцінку) для погодження даних зміни з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу у відповідності до чинного Законодавства України.
5. Підрядник виконує усі види робіт відповідно до технічної специфікації та вимог чинного законодавства.
6. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил, встановлених для даних видів робіт. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Відповідно до Наказу від 17.05.2005 № 76 "Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій" після монтажних робіт Учасник повинен відновити покриття вимощення будівлі.
Під час виконання робіт/наданні послуг необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є довідка, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування цих заходів.
7. Згідно з вимогами чинного законодавства України з урахуванням того, що надання послуг включає в себе монтаж системи блискавкозахисту, учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів).
8. Якість наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT).
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів (або інших аналогічних документів), виданих учаснику або субпідряднику органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження, а також відповідні документи, що підтверджують дійсність наданих сертифікатів (звіт про (сертифікаційний/періодичний) аудит тощо). У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.